Vama și ANAF vor mașini și de 3 ori mai scumpe decât le-ar trebui, pentru a operaționaliza sistemul RO e-Sigiliu. Deși în România nu există puncte vamale în creierii munților, de exemplu, în anunțurile de licitație figurează zeci de dube 4x4 de până la 100.000€.
Autoritățile se plâng că în România sunt prea multe mașini, dar realitatea e alta. Media UE e dublă. Dacă gradul mediu de motorizare în Uniune e de circa 600 de automobile la 1.000 locuitori, în țara noastră media abia trece de 350. Doar în Capitală sare de 600.
Care e motivul pentru care dispare motorina din benzinării. Urmează o schimbare. Motorina va deveni istorie, susțin experții, care se așteaptă la o scădere a vânzărilor.
Scandal monstru! Mașinile noi și conectate comunică în permanență diverse date, inclusiv de localizare, cu „eco-sistemele” digitale ale fabricanților. Doi senatori din SUA acuză însă că mulți producători auto spun poliției unde se află șoferii dând date GPS fără mandat.
Frații Răzvan și Bogdan Ghiță, dezvoltatorii imobiliari cunoscuți în lumea mondenă din București drept „Frații KID” și pentru pasiuna lor pentru super-mașini identice, și-au luat SUV-uri Ferrari Purosangue de peste 1.000.000 € bucata.