Șeful BMW a afirmat că, în contextul electrificării autovehiculelor, „Nu va mai exista mașină europeană fără componente din China” și că impunerea de eventuale taxe de import de către UE ar pune în pericol industria auto din Europa.
În ciuda electrificării, dar ca și ca o odă închinată istoriei super-motoarelor sale cu arhitectură V12, Ferrari a prezentat noul model 12Cilindri, cu motor pe benzină aspirat, cu 12 cilindri în V, de 6.5 litri, care dezvoltă 830 de cai și ajunge la 100 km/h în 2.9 secunde.
Electrificarea a ajuns și la Lamborghini. Primul „taur” electrificat este SUV-ul de performanță Lamborghini Urus care, odată cu facelift-ul, nu va mai fi oferit decât cu sistem plug-in hybrid. Pentru început, Urus SE are 800 de cai.
Prima mașină electrică semnată Alfa Romeo poartă numele Milano și este un SUV-uleț urban ce vrea să umple golul lăsat de dispariția modelelor MiTo și Giulietta. Are și versiune sport, electrică, Veloce, de 240 de cai, dar și versiune cu motor termic de 1.2 litri în trei cilindri.
Circa 3.000 de lucrători urmează să fie concediați voluntar de Fiat, din cauza electrificării mașinilor, din mai multe uzine din Italia. Constructorul aflat sub umbrela Stellantis a semnat un nou acord cu sindicatele.