Încă un ciot de 19 km al Autostrăzii Unirii - A8 a fost scos la licitație. Costă 40.000.000 €/km și ar trebui să fie gata în 4 ani, după semnarea contractului
Turcii au mărit ritmul pe lotul 1 al „Autostrăzii Ford”. Tronsonul Drumului Expres Craiova - Pitești aflat între Craiova și Robănești ar fi trebuit să fie gata din 2022, dar italienii de la Tirrena Scavi nu s-au ținut de treabă, în august 2023 fiind semnat un nou contract.
Trist, dar adevărat. Data de 1 mai 2024 poate fi considerată o zi „istorică”. România se poate lăuda cu 1 km de tunel săpat la nivel de autostradă. În alte țări europene se circulă pe autostrăzi pe sub munți de zeci de ani.
Prima data s-a vorbit despre Autostrada Brașov–Bacău, parte a A13, prin 2018. În mai 2020, s-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate și proiectul tehnic. Dar, în 4 ani, n-a fost gata. Iar CNAIR a desemnat pe 30 aprilie 2024 câștigătorul continuării proiectului.
Autostrada A0, între DN6 și A1, ar fi trebuit să fie gata în aprilie 2024. Aktor a mărit ritmul, dar lucrările se mișcă greu. Și autoritățile care vor neapărat să deschidă traficul în anul electoral au cam intrat în panică. Ministerul Transporturilor transmite un mesaj în greacă.