La Snagov, în Ghermănești, primăria a montat experimental, la o trecere de pietoni, primul limitator de viteză inteligent din România. Nu au trecut decât 2 zile de la inaugurare, însă, și un șofer și-a făcut praf mașina. A frânat și a pierdut controlul volanului.
Greu, pentru unii șoferi români, în giratoriu. Marcajul e clar, dar „șmecheria” mare. Acționarea semnalizatorului nu schimbă regulile de prioritate.
Traficul din București a fost relaxat în mini-vacanța de 1 Mai - Paște, dar, chiar în Vinerea Mare, șoferul unui SUV BMW a fost filmat cum i-a tăiat agresiv fața altuia, oprește în mijlocul drumului și sare la bătaie. S-a calmat, probabil, când a văzut camera de bord.
Un „Fake News” despre mașinile mai vechi de 12 ani ale românilor, rostogolit în ultima vreme de mass-media care vânează doar cifre de trafic, este demontat de Registrul Auto Român, care spune că nici nu ia la țintă aceste autovehicule și că nici „nu are tun”.
În ciuda electrificării, dar ca și ca o odă închinată istoriei super-motoarelor sale cu arhitectură V12, Ferrari a prezentat noul model 12Cilindri, cu motor pe benzină aspirat, cu 12 cilindri în V, de 6.5 litri, care dezvoltă 830 de cai și ajunge la 100 km/h în 2.9 secunde.