Cursa mașinilor electrice continuă în curtea Porsche. După ce noul SUV compact premium sport Macan nu mai e oferit decât cu încărcare la priză în Europa, contructorul german a operat un facelift coupe-ului în patru uși 100% electric Taycan. E cel mai rapid sedan pe Nurburgring.
Unii șoferi români nu știu cum să depășească corect trotintiștii, deși legea s-a schimbat de mai bine de 2 ani. Nu mai e valabilă recomandarea distanței laterale minime de 1,5 metri. Acum, ca în cazul depășirii bicicliștilor, regula depinde de viteza de deplasare.
Electrificarea a ajuns și la Lamborghini. Primul „taur” electrificat este SUV-ul de performanță Lamborghini Urus care, odată cu facelift-ul, nu va mai fi oferit decât cu sistem plug-in hybrid. Pentru început, Urus SE are 800 de cai.
Cel mult 30 km/h. Aceasta este limita legală de viteză în oraș. Cine nu respectă regulile va primi amendă și puncte penalizare. Măsurile drastice nu se opresc aici. Cine depășește viteza de 56 km/h în localitate riscă să rămână fără permisul de conducere.
Nici mărcile de legendă nu scapă de electrificare. Primul SUV electric Maserati se numește Grecale Folgore și se laudă cu 557 de cai putere, o autonomie de până la 501 km, o accelerație 0-100 km/h în 4,1 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Prețul pornește de la 122.000 €.